Thursday, March 4, 2010

Salam Ukhwah

Salam Persahabatan dan salam ukhwah.....

Kehebatan berpunca dari permulaan yang sederhana.Pencapaian adalah hasil kepercayaan,
ketabahan dan yang paling utama ialah permulaaan yang betul.Dengan ini,anda mendapat
peluang untuk mendirikan perniaggaan anda sendiri,anda menjadi bos dan mengawal
kehidupan anda sendiri.Senaraikan matlamat anda,tinggikan cita-cita anda dan izinkan
saya membantu anda mencapai potensi anda sepenuhnya.........................................

85% kejayaan & pencapaian dipengaruhi oleh sikap dan hanya 15% sahaja dipengaruhi
oleh kemahiran..........

Ingin saya mengemukakan beberapa soalan kepada anda dan jawaplan seikhlas hati anda...

Soalan 1
Bilakah anda ingin bersara.............
Jawapan a)Dlm 1 tahun lagi b)Dlm 2 tahun lagi c)Dlm 5 tahun lagi d) 10 tahun lagi

Soalan 2
Berapa banyakkah wang yang anda perlukan setiap bulan untuk anda bersara dengan selesa
Jawapan a)1000 b)2000 c)3000 d)5000 atau lebih

Berdasarkan dengan soalan berikut apakah perancangan atau persediaan anda untuk perkara
berikut......

FIKIR-FIKIRKAN LAH

"Bill Gates semasa ditanya bagaimana dia menjadi manusia terkaya di dunia. Beliau menjawab, "Pertama, saya berada pada tempat dan masa yang betul. Kedua, saya melihat ke hadapan. Ketiga, dan yang paling penting, saya BERTINDAK!"
Sekarang adalah masa yang paling tepat untuk anda BERTINDAK kerana anda kini berada pada TEMPAT, MASA dan LANDASAN yang betul.
Tiada manusia yang gagal dalam kehidupan melainkan dia memilih untuk gagal... dan kegagalan yang sebenar adalah kegagalan MENCUBA!

Saya disini menyediakan suatu ruang untuk anda..........mendapat kesihatan,
kebebasan kewangan dan masa..........

Konsep perniagaan yang saya hendak bawakan kepada anda ini ialah terlalu mudah
dan flexsible.....tugas kita cuma PROMOSI SAHAJA.......atau......PROMOSI DARI MULUT KE MULUT

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Biodisc ini..KLIK website dibawah ini.....
KEIKHLASAN,KEJUJURAN merupakan kejayaan sebenar kita........................

http://jutawansarawak.qnstore.com.my/Home.aspx
http://jutawansarawak.qnstore.com.my/Home.aspx
http://jutawansarawak.qnstore.com.my/Home.aspx


Terima kasih
majidK

No comments:

Post a Comment